Zonder ook maar één politieke referentie maakt Ontroerend Goed in ‘Fight Night’ een zorgwekkende analyse van de consensus­politiek waarin ons democratisch bestel is verzeild geraakt. Dat is straf.

De Morgen - Evelyne Coussens ****

Meer dan over de acteurs op scène zegt ‘Fight Night’ immers iets over ons, het publiek, over hoe we als individu en groep be- en veroordelen, afstraffen of gedogen.

De Standaard – Liv Laveyne ****

Een kruising tussen Big Brother en de algemene verkiezingen in Italië. 

The Independent – Paul Vallely ****

Het toont aan dat het democratisch proces onvermijdelijk gedoemd is om de keuzevrijheid te vernietigen. 

The List ****

Wie heeft in godsnaam consensuspolitiek nodig als er een revolutie van doen is? 

Total Theatre – Dorothy Max Prior

'Een uiterst meeslepende analyse van onze moderne democratie en de vele gebreken waarin deze kan vervallen.'

noprocenium.com

'Fight Night was uniek, vernieuwend en zat ook tussen de regels door boordevol betekenis. (...) de echte winnaars van de avond waren alle toeschouwers die deze boeiende show hebben meegemaakt.' 

Erim Akpan, chathamlifeandstyle.com *****