Een niet te missen voorstelling van het zeldzame soort

De Morgen – Liv Laveyne *****

Fucking hell… wat een power op dat podium.

Zone09 – Evelyne Coussens ****

Ontroerend Goed vindt manieren om de innerlijke maalstroom van jongeren fysiek te maken… de voorstelling is feilloos efficiënt in het overbrengen van de kortsluitende lading van de tienergeest.

LA Times – Charles McNulty

 Het is een heerlijke, levensbevestigende conclusie van een opmerkelijke voorstelling die je doet springen van vreugde terwijl je verlangt naar je eigen verloren jeugd.

Metro – Christopher Collet *****

De beste voorstelling op de Fringe.

Scotland on Sunday – Mark Fisher *****

het gezelschap Ontroerend Goed roept onze gevoelens op over puberteit in al haar complexiteit

The Guardian – Brian Logan *****

Terwijl dit zeer waarschijnlijk de meest levensbevestigende, zotte, verwarde voorstelling is waar je dit of andere jaren getuige van kan zijn, besef je ook dat de stralend mooie vonken die het podium verlichten nooit meer zo jong zullen zijn.

The Herald – Neil Cooper *****

het geniale van deze productie is dat in feite de puberteit slechts dient als perfect excuus om een stuk te maken dat diepzinnige vragen stelt over performance op zichzelf, en de spanning tussen kunstmatigheid en authenticiteit die zowel een basispijnpunt in theater als een onophoudelijk gemompel in ieder tienerhart is

Total Theatre – Chris Goode

De zalige en ellendige chaos van de puberteit, gedistilleerd tot een merkwaardig uur theater… ‘Once and for All’ omarmt en benadrukt de tegenstrijdigheden van de geest in ontwikkeling, door een levendige 3D röntgenfoto te creëren van de psyche in haar ontwikkelingsjaren.

The New York Times – Charles Isherwood